آرشیو ملی ایرانترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
آیندهپژوهیفناوریهای نوین و آیندهنگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]
ا
اجتناب از اطلاعاتآسیبشناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
ارتباطات علمیعوامل مؤثر بر همکاریهای علمی بینالمللی از دیدگاه صاحبنظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
استاندارد ای.ا.دیآیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی میکند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
اسکاس (نظام سادة سازماندهی دانش)ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
اسناد دیوانیترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
اقدام پیشگیرانهآسیبشناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
الگوی نشانه پیرستحلیل نشانهشناسانه از مؤلفههای مؤثر بر تفسیر و شکلگیری مفهوم جهت کاربست در هستیشناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
الگوی هستینگاریانتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستینگاریهای اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
انتشارات علمیانتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستینگاریهای اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
انتشار معناییانتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستینگاریهای اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایرانآموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
انطباق ساختاریآیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی میکند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
ایجاد ارزشرابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانههای عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
ایرانسازماندهی اطلاعات در ایران: فرصتها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالشها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
ایرانآموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
ایزو ۲۱۲۴۸پیشنهاد شاخصهای ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
ایزو ۲۸۱۱۸پیشنهاد شاخصهای ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
ایفلا ۲۰۲۱آموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
ب
بازنماییگراییبازنماییگرایی: بنیانهای فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
بازنمون معناییانتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستینگاریهای اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
بازیابی اطلاعاتبازنماییگرایی: بنیانهای فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
بازیابی اطلاعاتربط در شبکههای اجتماعی علمی: موردِ شبکه علمی ریسرچگیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
بازیابی دادهترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
بازیوارسازیتأثیر بازیوارسازی بر یادگیری فهرستنویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
برنامه درسیضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
بلاکچینفناوریهای نوین و آیندهنگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]
پ
پارادایمهای علم اطلاعاتپساحقیقت بهمنزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
پریشانی اطلاعاتی سلامتآسیبشناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
پژوهش کیفیشناسایی مؤلفههای خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
پژوهشگرانشناسایی مؤلفههای خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
پساحقیقتپساحقیقت بهمنزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
پستمدرنیسممیزان کاربرد مؤلفه های مدیریت پستمدرن در موزه های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]
دادههای پیوندیارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
دانشگاههای ایرانتأثیر بازیوارسازی بر یادگیری فهرستنویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
درس سازماندهی اطلاعات یکتأثیر بازیوارسازی بر یادگیری فهرستنویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
دیپلماسی علم و فناوریعوامل مؤثر بر همکاریهای علمی بینالمللی از دیدگاه صاحبنظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
ر
راهکارهاسازماندهی اطلاعات در ایران: فرصتها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالشها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
ربطربط در شبکههای اجتماعی علمی: موردِ شبکه علمی ریسرچگیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
شاخصهای عملکردپیشنهاد شاخصهای ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
شبکههای اجتماعیربط در شبکههای اجتماعی علمی: موردِ شبکه علمی ریسرچگیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
شبکههای اجتماعی علمیربط در شبکههای اجتماعی علمی: موردِ شبکه علمی ریسرچگیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
شبکههای معناییترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
ع
علم اطلاعات و دانششناسیمرور نظاممند پژوهشهای دادههای پیوندی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 105-123]
علم اطلاعات و دانششناسیتأثیر بازیوارسازی بر یادگیری فهرستنویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
علم اطلاعات و دانششناسی (رشته)ضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
علوم کتابداری و اطلاعرسانی (رشته)ضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
ف
فراتحلیلفراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانهها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
فرصتهاسازماندهی اطلاعات در ایران: فرصتها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالشها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
فرهنگ مطالعهنقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانههای عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
فلسفه ذهنبازنماییگرایی: بنیانهای فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
فلسفه زبانبازنماییگرایی: بنیانهای فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
فناوری اطلاعاتفراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانهها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
فناوریهای نوینفناوریهای نوین و آیندهنگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]
فناوریهای وب معنایی در کتابخانهارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
فهرستنویسیسازماندهی اطلاعات در ایران: فرصتها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالشها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
فواف (اف.اُ.اِ.اف.)ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
ق
قاجاریهترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
ک
کارت امتیازی متوازنپیشنهاد شاخصهای ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
کارشناسی (مقطع)ضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
کارکرد اجتماعیبازاندیشی در کارکرد کتابخانههای عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]
کتابخانهفراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانهها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
کتابخانه ملی ایرانپیشنهاد شاخصهای ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
کتابخانههای عمومیبازاندیشی در کارکرد کتابخانههای عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]
کتابخانههای عمومیرابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانههای عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
کتابخانههای عمومینقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانههای عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
کتابخانههای ملیپیشنهاد شاخصهای ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
کتابخانۀ پلتفرمیمقولهها، مؤلفهها، و گویههای تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
کتابخانۀ عمومیمقولهها، مؤلفهها، و گویههای تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
کتابداریآموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
کروناآسیبشناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
کووید19آسیبشناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
مشارکتهای علمیعوامل مؤثر بر همکاریهای علمی بینالمللی از دیدگاه صاحبنظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
مطالعهنقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانههای عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
معرفتشناسی علم اطلاعاتپساحقیقت بهمنزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
مفهومتحلیل نشانهشناسانه از مؤلفههای مؤثر بر تفسیر و شکلگیری مفهوم جهت کاربست در هستیشناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
مقولهبندی بازیابی اطلاعاتترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
مقولههامقولهها، مؤلفهها، و گویههای تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
منابع انسانیفراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانهها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
منابع دیجیتالردهبندی کتابخانهای در منابع فارسی: مروری نظاممند [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 77-102]
موزههامیزان کاربرد مؤلفه های مدیریت پستمدرن در موزه های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]
ن
نشانهتحلیل نشانهشناسانه از مؤلفههای مؤثر بر تفسیر و شکلگیری مفهوم جهت کاربست در هستیشناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
نشانهشناسیتحلیل نشانهشناسانه از مؤلفههای مؤثر بر تفسیر و شکلگیری مفهوم جهت کاربست در هستیشناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
نظام ذخیره و بازیابی اطلاعاتارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
نظام ردهبندی کتابخانهایردهبندی کتابخانهای در منابع فارسی: مروری نظاممند [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 77-102]
نظریه شناختی بندوراشناسایی مؤلفههای خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
نظریههای علم اطلاعاتپساحقیقت بهمنزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
نقد علمینقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانههای عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
نگاشتآیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی میکند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
و
واقعیت اطلاعاتپساحقیقت بهمنزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
هستیشناسیتحلیل نشانهشناسانه از مؤلفههای مؤثر بر تفسیر و شکلگیری مفهوم جهت کاربست در هستیشناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
هستیشناسیارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوریهای وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
هستینگاریهای اسپارانتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستینگاریهای اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]