نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرشیو ملی ایران ترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
  • آینده‌پژوهی فناوری‌های نوین و آینده‌نگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]

ا

  • اجتناب از اطلاعات آسیب‌شناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
  • ارتباطات علمی عوامل مؤثر بر همکاری‌های علمی بین‌المللی از دیدگاه صاحب‌نظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
  • استاندارد ای.ا.دی آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
  • اسکاس (نظام سادة سازمان‌دهی دانش) ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوری‌های وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
  • اسناد دیوانی ترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
  • اقدام پیشگیرانه آسیب‌شناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
  • الگوی نشانه پیرس تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • الگوی هستی‌نگاری انتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستی‌نگاری‌های اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
  • امسلر تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]
  • انتشارات علمی انتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستی‌نگاری‌های اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
  • انتشار معنایی انتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستی‌نگاری‌های اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
  • انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران آموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
  • انطباق ساختاری آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
  • ایجاد ارزش رابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانه‌های عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
  • ایران سازماندهی اطلاعات در ایران: فرصت‌ها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالش‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
  • ایران آموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
  • ایزو ۲۱۲۴۸ پیشنهاد شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • ایزو ۲۸۱۱۸ پیشنهاد شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • ایفلا ۲۰۲۱ آموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]

ب

  • بازنمایی‌گرایی بازنمایی‌گرایی: بنیان‌های فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
  • بازنمون معنایی انتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستی‌نگاری‌های اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
  • بازیابی اطلاعات بازنمایی‌گرایی: بنیان‌های فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
  • بازیابی اطلاعات ربط در شبکه‌های اجتماعی علمی‌: موردِ شبکه علمی ریسرچ‌گیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
  • بازیابی داده ترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
  • بازی‌وارسازی تأثیر بازی‌وارسازی بر یادگیری فهرست‌نویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
  • برنامه درسی ضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • بلاک‌چین فناوری‌های نوین و آینده‌نگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]

پ

  • پارادایم‌های علم اطلاعات پساحقیقت به‌منزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
  • پریشانی اطلاعاتی سلامت آسیب‌شناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
  • پژوهش کیفی شناسایی مؤلفه‌های خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
  • پژوهشگران شناسایی مؤلفه‌های خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
  • پساحقیقت پساحقیقت به‌منزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
  • پست‌مدرنیسم میزان کاربرد مؤلفه ‏های مدیریت پست‌مدرن در موزه ‏های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]
  • پیج‌رنک تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]

ت

  • تاریخ شفاهی آموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
  • تخصص‌گرایی رابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانه‌های عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
  • تعاملات علمی بین‌المللی عوامل مؤثر بر همکاری‌های علمی بین‌المللی از دیدگاه صاحب‌نظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
  • تفسیر تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • تفکر پلتفرمی مقوله‌ها، مؤلفه‌ها، و گویه‌های تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات‌ کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]

ج

  • جمع‌سپاری فناوری‌های نوین و آینده‌نگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]

چ

  • چارلز سندرس پیرس تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • چالش‌ها سازماندهی اطلاعات در ایران: فرصت‌ها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالش‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
  • چرخه نشر کتاب فناوری‌های نوین و آینده‌نگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]

ح

  • حسن اشرفی ریزی نقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانه‌های عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
  • حوزه عمومی بازاندیشی در کارکرد کتابخانه‌های عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]

خ

  • خدمات عمومی مقوله‌ها، مؤلفه‌ها، و گویه‌های تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات‌ کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
  • خودکارآمدی پژوهشی شناسایی مؤلفه‌های خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]

د

  • داده‌های پیوندی آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
  • داده‌های پیوندی مرور نظام‌مند پژوهش‌های داده‌های پیوندی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 105-123]
  • داده‌های پیوندی ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوری‌های وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
  • دانشگاه‌های ایران تأثیر بازی‌وارسازی بر یادگیری فهرست‌نویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
  • درس سازمان‌دهی اطلاعات یک تأثیر بازی‌وارسازی بر یادگیری فهرست‌نویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
  • دیپلماسی علم و فناوری عوامل مؤثر بر همکاری‌های علمی بین‌المللی از دیدگاه صاحب‌نظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]

ر

  • راهکارها سازماندهی اطلاعات در ایران: فرصت‌ها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالش‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
  • ربط ربط در شبکه‌های اجتماعی علمی‌: موردِ شبکه علمی ریسرچ‌گیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
  • ربط مقاله‌ها تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]
  • رده‌بندی دیویی رده‌بندی کتابخانه‌ای در منابع فارسی: مروری نظام‌مند [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 77-102]
  • رده‌بندی کنگره رده‌بندی کتابخانه‌ای در منابع فارسی: مروری نظام‌مند [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 77-102]
  • رهبری میزان کاربرد مؤلفه ‏های مدیریت پست‌مدرن در موزه ‏های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]
  • روش سناریوپردازی فناوری‌های نوین و آینده‌نگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]
  • ریسرچ‌گیت ربط در شبکه‌های اجتماعی علمی‌: موردِ شبکه علمی ریسرچ‌گیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]

ز

  • زوج کتاب‌شناختی تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]
  • زیرساخت فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانه‌ها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]

س

  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران شناسایی مؤلفه‌های خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
  • سازمان پست‌مدرن میزان کاربرد مؤلفه ‏های مدیریت پست‌مدرن در موزه ‏های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]
  • سازماندهی اطلاعات بازنمایی‌گرایی: بنیان‌های فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
  • سازماندهی اطلاعات سازماندهی اطلاعات در ایران: فرصت‌ها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالش‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
  • سازماندهی دانش بازنمایی‌گرایی: بنیان‌های فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
  • سرفصل‌های کارشناسی ضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • سنجه‌های استنادمحور تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]

ش

  • شاخص‌های عملکرد پیشنهاد شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • شبکه‌های اجتماعی ربط در شبکه‌های اجتماعی علمی‌: موردِ شبکه علمی ریسرچ‌گیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
  • شبکه‌های اجتماعی علمی ربط در شبکه‌های اجتماعی علمی‌: موردِ شبکه علمی ریسرچ‌گیت [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 47-57]
  • شبکه‌های معنایی ترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]

ع

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانه‌ها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
  • فرصت‌ها سازماندهی اطلاعات در ایران: فرصت‌ها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالش‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
  • فرهنگ مطالعه نقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانه‌های عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
  • فلسفه ذهن بازنمایی‌گرایی: بنیان‌های فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
  • فلسفه زبان بازنمایی‌گرایی: بنیان‌های فلسفی زبان در سازماندهی و بازیابی اطلاعات [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 3-15]
  • فناوری اطلاعات فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانه‌ها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
  • فناوری‌های نوین فناوری‌های نوین و آینده‌نگری چرخة نشر کتاب در ایران [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 125-141]
  • فناوری‌های وب معنایی در کتابخانه ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوری‌های وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
  • فهرست‌نویسی سازماندهی اطلاعات در ایران: فرصت‌ها و راهکارهای پیشنهادشده برای رفع چالش‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 103-123]
  • فواف (اف.اُ.اِ.اف.) ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوری‌های وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]

ق

  • قاجاریه ترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]

ک

  • کارت امتیازی متوازن پیشنهاد شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • کارشناسی (مقطع) ضرورت بازسازی برنامه درسی جدید دوره کارشناسی رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 77-104]
  • کارکرد اجتماعی بازاندیشی در کارکرد کتابخانه‌های عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]
  • کتابخانه فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانه‌ها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
  • کتابخانه ملی ایران پیشنهاد شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • کتابخانه‌های عمومی بازاندیشی در کارکرد کتابخانه‌های عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]
  • کتابخانه‌های عمومی رابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانه‌های عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
  • کتابخانه‌های عمومی نقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانه‌های عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
  • کتابخانه‌های ملی پیشنهاد شاخص‌های ارزیابی عملکرد برای کتابخانه ملی ایران بر مبنای ابعاد کارت امتیازی متوازن [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 31-46]
  • کتابخانۀ پلتفرمی مقوله‌ها، مؤلفه‌ها، و گویه‌های تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات‌ کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
  • کتابخانۀ عمومی مقوله‌ها، مؤلفه‌ها، و گویه‌های تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات‌ کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
  • کتابداری آموختن از گذشته برای الهام بخشی، دربرگیرندگی، و تداوم: گزارش شرکت در کنگره ایفلا ۲۰۲۱ [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 146-154]
  • کرونا آسیب‌شناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
  • کووید19 آسیب‌شناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]

گ

م

  • مؤلفه‌ها مقوله‌ها، مؤلفه‌ها، و گویه‌های تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات‌ کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
  • مارک ایران آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
  • مدل‌سازی معنایی انتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستی‌نگاری‌های اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
  • مدیریت ارزش رابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانه‌های عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
  • مدیریت پست‌مدرن میزان کاربرد مؤلفه ‏های مدیریت پست‌مدرن در موزه ‏های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]
  • مدیریت دانش فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانه‌ها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
  • مدیریت کتابخانه‌ رابطه میان مدیریت ارزش با ایجاد ارزش در کتابخانه‌های عمومی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 95-106]
  • مرکز اجتماعی بازاندیشی در کارکرد کتابخانه‌های عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]
  • مرور نظام‌مند مرور نظام‌مند پژوهش‌های داده‌های پیوندی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 105-123]
  • مشارکت‌های علمی عوامل مؤثر بر همکاری‌های علمی بین‌المللی از دیدگاه صاحب‌نظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
  • مطالعه نقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانه‌های عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
  • معرفت‌شناسی علم اطلاعات پساحقیقت به‌منزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
  • مفهوم تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • مقوله‌بندی بازیابی اطلاعات ترسیم شبکه معنایی مفاهیم اسناد دیوانی دوره قاجار (مطالعه موردی:پایگاه اسناد آرشیو ملی ایران) [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 40-60]
  • مقوله‌ها مقوله‌ها، مؤلفه‌ها، و گویه‌های تفکر پلتفرمی برای توسعه و اثربخشی خدمات‌ کتابخانه عمومی [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 76-96]
  • منابع انسانی فراتحلیل رابطه زیرساخت و مدیریت دانش در کتابخانه‌ها [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 23-42]
  • منابع دیجیتال رده‌بندی کتابخانه‌ای در منابع فارسی: مروری نظام‌مند [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 77-102]
  • موزه‌ها میزان کاربرد مؤلفه ‏های مدیریت پست‌مدرن در موزه ‏های شهر تهران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 43-60]

ن

  • نشانه تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • نشانه‌شناسی تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوری‌های وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
  • نظام رده‌بندی کتابخانه‌ای رده‌بندی کتابخانه‌ای در منابع فارسی: مروری نظام‌مند [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 77-102]
  • نظریه شناختی بندورا شناسایی مؤلفه‌های خودکارآمدی پژوهشی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 61-76]
  • نظریه‌های علم اطلاعات پساحقیقت به‌منزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
  • نقد علمی نقد کتاب «درآمدی بر مطالعه و نقش خدمات ویژۀ کتابخانه‌های عمومی در توسعۀ فرهنگ مطالعه» [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 107-113]
  • نگاشت آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]

و

  • واقعیت اطلاعات پساحقیقت به‌منزلۀ موضوع علم اطلاعات [ به انگلیسی] [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 16-30]
  • وب معنایی مرور نظام‌مند پژوهش‌های داده‌های پیوندی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 105-123]

ه

  • هستی‌شناسی تحلیل نشانه‌شناسانه از مؤلفه‌های مؤثر بر تفسیر و شکل‌گیری مفهوم جهت کاربست در هستی‌شناسی [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 23-39]
  • هستی‌شناسی ارائه مدل بهینه کاربردپذیری فناوری‌های وب معنایی در نظام ذخیره و بازیابی اطلاعات در کتابخانه و ارزیابی آن [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 61-77]
  • هستی‌نگاری‌های اسپار انتشار معنایی: بازنمون معنایی انتشارات علمی مبتنی بر مجموعه هستی‌نگاری‌های اسپار [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 23-55]
  • هم‌استنادی تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]
  • همکاری‌های علمی عوامل مؤثر بر همکاری‌های علمی بین‌المللی از دیدگاه صاحب‌نظران عرصه دیپلماسی علم ایران [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 78-94]
  • همه‌گیری اطلاعات آسیب‌شناسی قبول اقدامات پیشگیرانه کووید 19 در ایران: نقش پریشانی اطلاعاتی و اجتناب از اطلاعات [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 3-22]
  • هیتس تحلیل سنجه‌های استنادمحور برای تعیین میزان ربط مقاله‌ها [دوره 32، شماره 3، 1400، صفحه 56-76]

ی

  • یادگیری خودراهبر تأثیر بازی‌وارسازی بر یادگیری فهرست‌نویسی دانشجویان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 32، شماره 4، 1400، صفحه 3-22]
  • یورگن هابرماس بازاندیشی در کارکرد کتابخانه‌های عمومی از منظر حوزه عمومی یورگن هابرماس [دوره 32، شماره 2، 1400، صفحه 3-21]
  • یونی‌مارک آیا مارک ایران استاندارد توصیف آرشیوی کدگذاری (ای.ا.دی) را پشتیبانی می‌کند؟ [دوره 32، شماره 1، 1400، صفحه 58-75]
login